Regulamin Newslettera

www.socialniko.pl
Usługi i treści cyfrowe/digitalowe

Cieszymy się, że dołączyłeś do naszej społeczności i chciałbyś być na bieżąco z najnowszymi informacjami, wydarzeniami i ofertami. Nasz Newsletter został stworzony z myślą o dostarczaniu wartościowych treści oraz inspiracji dla naszych subskrybentów.

Poniżej znajdziesz regulamin, który pomaga nam utrzymać wysoką jakość naszych treści oraz zapewnić Ci najlepsze doświadczenia związane z naszym Newsletterem. Zapraszamy do zapoznania się z nim i dołączenia do naszej społeczności z pasją i otwartością.

Informacje wstępne

1.Właścicielem Serwisu dostępnego pod adresem www.socialniko.pl jest Nikola Niekochańska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą NIKOLA NIEKOCHAŃSKA SOCIALNIKO, z siedzibą przy Station Road 4, B21 0EY Birmingham, Wielka Brytania, posiadająca UTR 7713430665 (Self Assessment Unique Taxpayer Reference). Adres korespondencyjny Usługodawcy to Sobieski Janos 2-4/309, 1096 Budapeszt, Węgry. Korespondencja online: nikola@socialniko.pl

2.Poprzez naszą stronę internetową oraz związane z nią podstrony, oferujemy różne usługi online, w tym również nasz Newsletter. Dzięki niemu możesz otrzymywać regularne informacje i możliwość zawarcia umowy na dostęp do treści cyfrowych za określoną opłatą. Ten regulamin dotyczy także innych stron internetowych lub usług, które się do nas odnoszą, oraz specjalnych stron internetowych, zwanych "landing page’ami", które są tworzone dla konkretnych produktów, usług czy wydarzeń. Dalej nazywać będziemy je "Serwisem".

Definicje

-Formularz zapisu na Newsletter: To interaktywny formularz dostępny na naszej stronie internetowej lub innych stronach udostępnionych przez nas, który pozwala zapisywać się do naszego Newslettera.

-Newsletter: To usługa elektroniczna świadczona przez nas na rzecz użytkowników, którzy aktywnie zapisali się na naszą listę subskrybentów za pomocą formularza zapisu dostępnego na naszej stronie internetowej lub dedykowanej stronie zapisu. Poprzez nasz Newsletter dostarczamy materiały w formie cyfrowej, takie jak informacje czy treści promocyjne.

-Serwis: To nasza strona internetowa (www.socialniko.pl) oraz wszystkie jej podstrony, włączając w to także strony "landing page", które są tworzone na potrzeby określonych produktów, usług czy wydarzeń.

- Zamówienie: To oświadczenie woli użytkownika składane za pośrednictwem naszej strony lub innego dedykowanego interfejsu, mające na celu zawarcie umowy na warunkach określonych w Regulaminie Sklepu.

-Płatność danymi: To udostępnienie danych osobowych w zamian za dostęp do Materiałów.

-Materiały: Są to dane w formie cyfrowej, w tym informacje udostępniane w zamian za zapis do Newslettera oraz treści dostarczane w trakcie korzystania z usługi Newslettera.

-Subskrybent: To użytkownik, który wyraził zgodę na otrzymywanie naszego Newslettera oraz na przesyłanie wiadomości na podany przez siebie adres e-mail.

-Cena: To wartość wyrażona w pieniądzu, którą użytkownik jest zobowiązany zapłacić za produkt, w tym także za dostęp do produktów cyfrowych.

-Regulamin Newslettera: To niniejszy dokument, który określa zasady korzystania z naszego Newslettera.

-Użytkownik: To każda osoba odwiedzająca naszą stronę, chcąca skorzystać z naszego Newslettera. Strona nie jest przeznaczony dla dzieci, a użytkownik musi mieć ukończone 16 lat lub uzyskać zgodę opiekuna prawnego, jeśli jest poniżej 16 roku życia, aby korzystać z usług społeczeństwa informacyjnego.

-Kodeks cywilny: Jest to ustawa regulująca wiele aspektów życia cywilnego, takie jak umowy, zobowiązania czy prawo spadkowe. (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

-Ustawa o prawach konsumenta: Określa prawa konsumentów oraz obowiązki przedsiębiorców w relacjach konsumenckich, chroniąc interesy nabywców. (ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.).

-Usługa społeczeństwa informacyjnego: To każda usługa świadczona za wynagrodzeniem na odległość, za pomocą środków elektronicznych, np. zakupy internetowe czy usługi streamingowe. (art. 1 ust. 1 lit. b) dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/1535)

-Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną: Reguluje świadczenie usług drogą elektroniczną, takich jak e-commerce (z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 poz. 1204 ze zm.).

-Ustawa – prawo telekomunikacyjne: Określa zasady funkcjonowania rynku telekomunikacyjnego, w tym zasady korzystania z sieci oraz świadczenia usług telekomunikacyjnych. (16 lipca 2004 r. o prawie telekomunikacyjnym (Dz.U. Nr 171 poz. 1800 ze zm.).

Ogólne warunki korzystania

1. Usługa newsletter jest dobrowolna i jest świadczona tylko na żądanie użytkownika. Usługa ta obejmuje:

-Przesyłanie w nieokreślonej ilości wiadomości email z informacjami dotyczących tylko tematyki UGC.

-Przesyłanie treści cyfrowych (np. ebook, materiały audiowizualne). Użytkownik będzie mógł uzyskać do nich dostęp w sposób wskazany w mailu (np. poprzez pobranie treści cyfrowej).

-Przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną, jak promocje i oferty, wysyłane na adres e-mail.

-Jeśli udostępnisz numer telefonu, treści te mogą zostać wysyłane również na Twój numer.

-Jeśli odpowiesz na automatyzację na portalu Instagram/Facebook, treści te mogą zostać wysłane również tam za pomocą komunikatora/czata.

2. W celu rozpoczęcia świadczeniu usługi Newsletter, czyli dodania adresu e-mail do listy Subskrybentów, Użytkownik zostanie poproszony o uzupełnienie Formularza zapisu dostępnego w ramach strony i podanie imienia oraz adresu e- mail oraz potwierdzenie zapisu przez wciśnięcie przycisku potwierdzenia. Potwierdzenie zapisu powoduje dodanie do bazy danych listy Subskrybentów.

3.Potwierdzenie zapisu oznacza, że Użytkownik wyraża zgodę na wysyłanie do niego informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zawartych w pkt 1). Potwierdzając zapis na newsletter Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystanie przez Właściciela Serwisu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego, a także przekazywania informacji handlowych w tym kanale komunikacji zgodnie z ustawą – prawo telekomunikacyjne. Powyższe zgody są dobrowolne, jednak konieczne do zapisu na listę Subskrybentów oraz wysyłki Newsletter. Brak zgody powoduje, że usługa Newsletter nie będzie mogła być świadczona. 

4.Subskrybent w każdej chwili może wycofać udzielone zgody, co spowoduje zaprzestanie świadczenia usługi Newsletter. Subsrybent może zrobić to ręcznie za pomocą linku wypisu znajdującego się na dole email lub skontaktować się na nikola@socialniko.pl z prośbą usunięcia z listy subskrybentów. Skorzystanie przez Użytkownika z linka do wypisania się z usługi Newslettera, wysłanie korespondencji za pośrednictwem poczty e-mail lub poczty tradycyjnej z żądaniem rezygnacji z usługi będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi Newsletter

5.Z chwilą skutecznego zapisu na listę Subskrybentów dochodzi do zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych w zamian za płatność danymi.

6.Użytkownik chcący korzystać z usługi Newsletter zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych podczas uzupełniania Formularza zapisu.

7.Jeśli użytkownik poda fałszywe dane, to on odpowiada za wszelkie roszczenia.

8.Usługa Newsletter jest objęta prawami autorskimi i innymi prawami majątkowymi przysługującymi Socialniko Nikoli Niekochańskiej. Kopiowanie i powielanie w innych celach niż osobiste grozi skutkami cywilno-prawnymi.

9.Właściciel strony www.socialniko.pl zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi Newsletter w każdym czasie. 

10.Dostawcą usługi newsletter jest AciveCampaign, a ich politykę prywatności można zobaczyć tutaj: Polityka Prywatności AC.

11.Będziesz otrzymywać newsletter do czasu zakończenia subskrypcji przez Ciebie lub zakończenia wysyłania newslettera przez nas.

12.W przypadku braku aktywności subskrybenta zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania wysyłania newslettera. W takim przypadku usuniemy Cię z listy subskrybentów, ale Twój adres nadal będzie dostępny w systemie służącym do wysyłki newslettera do czasu przedawnienia roszczeń.

13.Masz pełne prawo kontrolować swoje dane. Możesz poprosić o dostęp do nich, otrzymać kopię, poprawić je, usunąć, ograniczyć przetwarzanie, przenieść je gdzie indziej, sprzeciwić się przetwarzaniu lub wycofać zgodę w każdej chwili.

14.Masz również uprawnienie do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych narusza obowiązujące przepisy prawa.

15.Przekazany adres e-mail przechowywany w systemie do wysyłki newslettera może zostać przekazany do platformy Meta w celu utworzenia grupy odbiorców reklamy w ramach serwisu Meta. Więcej o tym znajdziesz w Polityce Prywatności.

16.W systemie mailingowym również możemy zweryfikować, które treści interesują Ciebie bardziej a które mniej. Na podstawie których możemy wybrać jakie treści będą do Ciebie wysyłane. Jeśli zauważymy, że uczestniczysz aktywnie w newsletterze i nie otwierasz żadnych email od nas, to mamy prawo bez uzasadnienia usunąć Ciebie z listy lub również Ty możesz usunąć się z listy sam, klikając dedykowany przycisk znajdujący się na końcu email.

Reklamacje

1.Wszelkie reklamacje dotyczące tej strony, newslettera lub udostępnianych treści cyfrowych lub usług cyfrowych, możesz je przesyłać bezpośrednio na adres e-mail: nikola@socialniko.pl. Każdą reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni i udzielimy na nią odpowiedzi również za pośrednictwem e-maila.

2.Masz również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Możesz również zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej lub skorzystać z pomocy rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej zajmującej się ochroną konsumentów.

3.Masz pełne prawo do skorzystania z platformy ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ta służy do rozstrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami w sposób pozasądowy dotyczący umów zawartych przez internet.

4.Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające zidentyfikowanie użytkownika, opis przedmiotu reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. Zaleca się podanie informacji dotyczących rodzaju i daty wystąpienia problemu oraz precyzyjnego opisu żądania, a także danych kontaktowych osoby składającej reklamację. Podanie tych danych jest opcjonalne i nie wpływa na skuteczność reklamacji.

5.Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowej oraz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - tutaj.

Polityka prywatności i pliki cookie

Wszelkie informacje dotyczące Polityki Prywatności oraz wykorzystywania Plików Cookie znajdziesz tutaj.

Zmiana regulaminu Newslettera

1.Właściciel Strony jest uprawniony do jednostronnej zmiany Regulaminu newslettera w zakresie, który nie został indywidualnie uzgodniony z Użytkownikiem z uzasadnionych przyczyn. Za uzasadnioną przyczynę uznaje się w szczególności:

*Jeśli Regulamin wymaga uzupełnienia, doprecyzowania lub modyfikacji z uwagi na nowe przepisy prawa lub dla większej przejrzystości, o ile taka modyfikacja jest dozwolona lub konieczna dla zwiększenia przejrzystości

*Jeśli organy administracji publicznej wydają zalecenia, rekomendacje lub podobne dokumenty, które wpływają na treść naszego Regulaminu newslettera lub nakładają obowiązek jego zmiany;

*Jeśli dodajemy nowe funkcje do naszej strony internetowej lub zmieniamy istniejące, jeśli to wpływa na nasz Regulamin newslettera;

*Jeśli wprowadzamy nowe lub zmieniamy istniejące systemy informatyczne, które mają wpływ na treść Regulaminu newslettera, a zmiana jest konieczna i bezpośrednio związana z wprowadzeniem nowych lub zmienionych systemów;

*Jeśli istnieje orzecznictwo sądowe lub administracyjne, które pokazuje, że nasz Regulamin newslettera jest niezgodny z prawem, a proponowana zmiana jest na korzyść użytkowników, zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorców.

2.O wszelkich zmianach w regulaminie każdy Użytkownik zostanie poinformowany mailowo. Użytkownik po zapoznaniu się z nowym regulaminiem ma prawo odsubksybować listę mailingową.

Postanowienia końcowe

1.Umowy są zawierane po polsku i zgodnie z przepisami prawa polskiego.

2.Żadne z postanowień Regulaminu newslettera nie może ograniczać praw użytkownika, w tym konsumentów lub przedsiębiorców, do których stosuje się przepisy ustawy o prawach konsumenta obowiązujące na terenie Polski. Jeśli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu łamie te prawa, to decydują przepisy prawa.

3.W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie newslettera obowiązują polskie przepisy prawa.

4.Data ostatniej aktualizacji znajduje się na początku strony